Messeudstyr
Har du en virksomhed, som det er fordelagtigt at tage på messer, markeder og lignende for at fremvise jeres produkter på den mest præsentable metode. Vi har flere erfaringer med udstyr til messer, som printet udstyr som markedsføre jeres virksomhed, og derfor vil jeg herunder knytte nogle ord til de ting, der kan være fordelagtigt at få lavet, hvis du skal ud på en messe eller marked og vise dine produkter og din virksomhed frem.
Brochureholder
En af de ting der er fede at have, hvis du har lavet en flot fysisk brochure med fremvisning af dine produkter, er en special lavet brochureholde. Dette kan give et fedt pift til din egen brochure, eller hvis du har forskellige leverandør brochure hvor du skal fremvise dine produkter, du har i din butik.
Diske
Skal du bruge en disk at stå bag, når der kommer interesserede kunder og vil høre om dine produkter? Det synes jeg personligt, er en rigtig god ide, da det fremstår mere professionelt, især hvis du har fået lavet en disk med dit eget personlige print som udstråler en stor del af engagement og professionelt ydre. Det er en god ide at få lavet eget tryk på sådanne diske, hvis man er en messevirksomhed da det giver din stand et helt specielt look. Der er mange forskellige former for diske. Skal du have en lodret smal en, eller en meget bred hvor der eventuelt kan stå flere personer bag? Det er vigtigt at finde dine præferencer så du nemmest kan give print og udstyrs virksomheden de bedste muligheder for at hjælpe dig.
Foldevægge
Når man tænker på en foldevæg, i en messe eller udstillingsforstand er det gerne sådan en væg man kan bruge til at få printet et logo eller motiv på, som passer til ens virksomhed. Herfra kan det bruges til at tage billeder foran med sponsorer og andre samarbejdspartnere hvor det giver god reklame at have en væg at have dit logo på bagved. Det kan også stå bagerst på din stand som en større reklamesøjle med dit logo osv. på, da en så stor sølje nemt kan være en tiltrækkende effekt.
Søjlesystemer
Har du rigtig god plads på den stand du er i gang med at lave, kan det være en fordel at få fat i nogle søjlesystemer med dine produkter og logoer på. De kræver noget mere plads en almindelige vægge, men skaber også tit meget større opmærksomhed omkring dit produkt, samtidig med giver de en masse nye muligheder for hvordan du kan skrue din stand sammen, så den bliver et sikkert markedsføringshit. Et eksempel på et lækkert søjlesystem er X croswire, som er en god og fleksibel løsning som består af gittersektoner og kan fås i både hvid og sort. De leveres i valgfrie længder i intervaller af 10 cm, så det passer i den højde du gerne vil have. Montering foregår ved klembeslag.
Halogenspots
Disse halogenspots er den bedste måde at lyse dine reklamesøjler op. Der er mange måder at bruge sådan en halogenspot, men det er fedt at have med på sine stande til at lyse dine markedsføringsartikler op på.
Vægbanner
Et banner til væggen er nærmest et must når man tager ud på messer og prøver at promovere sig selv og sin virksomhed. Der er her ingen vej udenom, og så kan man lige så godt få lavet en speciel en, med billeder af ens produkter og logo så det kan bruges som fremføring af det man prøver at sælge.
Du kan købe alle dine print og andet udstyr du skal bruge til markedsføring af din shop på diverse messer, markeder og andre standpladser online på http://www.expression.nu/
Skriv et svar